اطلاعیه سازمان TGA

اطلاعیه سازمان TGA

سازمان TGA (آژانس نظارتی پزشکی و درمانی دولت استرالیا) اعلام کرده است که واکسن سینوفارم برای همه سنین به منظور تعیین وضعیت واکسیناسیون مسافر در هنگام ورود به استرالیا “به رسمیت شناخته می شود”. TGA اولین بار در نوامبر ۲۰۲۱ واکسن سینوفارم را برای سفرهای بین المللی برای افراد زیر ۶۰ سال در زمان ورود به استرالیا به رسمیت شناخت.

تصمیم برای حذف محدودیت سنی سینوفارم به دنبال ارزیابی اطلاعات منتشر شده اخیر در مورد اثربخشی آن در پیشگیری از عفونت و بیماری شدید و همچنین تغییر در خطر پیشرفت بیماری های شدید ناشی از COVID-19 در افراد مسن با ظهور سویه Omicron گرفته شده است.

پنج مطالعه اخیر، از جمله یک مورد مطالعه در افراد بالای ۶۰ سال، نشان دهنده حفاظت تا حدودی بالاتر دو دوز سینوفارم نسبت به مطالعات قبلی است.

داده‌های جدید اثربخشی کلی واکسن سینوفارم را ۶۷ درصد در زمینه محافظت در برابر عفونت ناشی از کووید-۱۹ و اثربخشی ۸۲ درصد را در زمینه محافظت در برابر ابتلا به بیماری شدید/ بستری شدن در بیمارستان به دلیل کووید-۱۹ نشان می‌دهد.

گزارش به روز شده TGA در مورد توصیه های خود در مورد واکسن هایی که در استرالیا ثبت نشده اند اما در سطح بین المللی استفاده می شوند را می توان در آدرس زیر مشاهده کرد: www.tga.gov.au

اطلاعات بیشتر در مورد الزامات سفر ورودی به استرالیا را می توانید در بخش واکسیناسیون مسافران داخلی سایت Home Affairs مطالعه نمایید.

سازمان TGA به نظارت بر وضعیت و تحول جهانی واکسن های کووید-۱۹ ادامه می دهد و در صورت لزوم فهرست واکسن های شناخته شده را به روز رسانی خواهد کرد.

اطلاعات تماس برای اعضا :

ایمیل : news@health.gov.au

تلفن: ۰۲ ۶۲۸۹ ۷۴۰۰

×