دستمزد سال 2022 در استرالیا چقدر است؟

دستمزد سال 2022 در استرالیا چقدر است؟

حقوق ۱۰۰۰۰۰ دلار یک دستمزد خوب در استرالیا محسوب می شود. طبق گزارش Salary Explorer، میانگین حقوق استرالیایی ها حدود ۹۰۰۰۰ دلار استرالیا است. برخی از مشاغل با درآمد بالاتر می توانند، حقوقی معادل ۱۱۰۰۰۰ دلار استرالیا و یا بیشتر داشته باشند.
طبق آخرین ارقام اداره آمار استرالیا میانگین درآمد هفتگی برای تمام کارمندان در استرالیا ۱۳۰۵ دلار استرالیا است. همچنین متوسط درآمد هفتگی برای کارگران تمام وقت ۱۷۳۷ دلار مي باشد.
حقوق خوب در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟
خانواده هایی که در طبقه متوسط استرالیا قرار می گیرند، حقوق سالانه آن ها حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار است. حقوق ۲۰۰۰۰۰ دلار و بیشتر یک درآمد بسیار خوب برای یک خانواده چهار نفره می باشد. در صورتی که هر دو نفر در یک خانواده شاغل باشند، می توانند این درآمد را کسب نمایند.
متوسط حقوق کامل در استرالیا ۷۹۱۰۰ دلار در سال یا ۴۰.۵۶ دلار در ساعت است. حقوق کارگران تازه کار از ۵۹,۳۷۸ دلار در سال شروع می شود، در حالی که اکثر کارگران با تجربه تا ۱۳۰,۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند.
آیا ۱۰۰ هزار دلار استرالیا حقوق خوبی است؟
۱۰۰۰۰۰ دلار در سال بالاتر از حقوق متوسط است و اگر فرد اقتصادی ای باشید با ۱۰۰۰۰۰ دلار در سال، میتوانید زندگی خوبی داشته باشید و مقداری پول نیز پس انداز نمایید. اگر قصد دارید در شهرهایی مانند ملبورن و سیدنی زندگی کنید، بیشتر درآمد شما صرف اجاره خانه خواهد شد.
یک خانواده سه نفره به درآمدی بین ۱۰۶۸۲۷ تا ۳۷۳۸۹۴ دلار نیاز دارد تا جزو طبقه متوسط استرالیا محسوب شود. افرادی که بیش از ۳۷۳۸۹۴ دلار درآمد دارند ثروتمند به حساب می‌آیند. با این حال، درآمد طبقه بالا به محل زندگی فرد نیز بستگی دارد.
×