ویزای اسپانسری کارفرما

ویزای اسپانسری کارفرما

ویزای اسپانسر کارفرما یک فرصت طلایی برای متخصصانی است که قصد دارند با حمایت کارفرمایان استرالیایی، برای کار کردن به این کشور مهاجرت کنند. طرح ویزای اسپانسر کارفرما، علاوه بر اینکه کمبود نیروی کار استرالیا را تامین می‌کند؛ یک شانس بی‌نظیر در اختیار متخصصان ماهر قرار می‌دهد تا پیشرفت و ترقی را در یک سرزمین توسعه‌یافته تجربه کنند. بنابراین اگر شما هم مهارت و تخصصی دارید که در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا قرار دارد، می‌توانید با دریافت جاب آفر از یک کارفرمای استرالیایی، به این کشور مهاجرت کنید.

انواع ویزای اسپانسری کارفرما

ویزای اسپانسر کارفرمای استرالیا چیست ؟


ویزای اسپانسر کارفرما یکی از مسیرهای مهاجرتی به استرالیا است که به‌واسطه آن، متخصصان ماهر و نیمه‌ماهر خارجی می‌توانند در این کشور مشغول به کار شوند. برای مهاجرت از این طریق متخصصان باید ابتدا یک جاب آفر از سمت کارفرمای استرالیایی دریافت کنند و با اخذ ویزا (در ساب‌کلاس‌های مختلف مانند 494، 187 یا 186) برای مهاجرت به این کشور تایید صلاحیت شوند.

پس اولین گام برای دریافت ویزای اسپانسرشیپ، یافتن یک کارفرمای استرالیایی است که نیازمند نیروی کار متناسب با حرفه فرد متخصص باشد و با هدف استخدام، یک جاب آفر برای او بفرستد تا بتوان برای دریافت مجوزهای لازم برای مهاجرت اقدام کرد. 

×