شرایط اخذ ویزای 482

شرایط اخذ ویزای 482

چقدر با ویزای ۴۸۲ آشنا هستید ؟

به صورت کلی ویزای اسپانسری کارفرما با زیرگروه ۴۸۲ به مدت ۲ الی ۴ سال به شما اجازه می دهد برای کارفرمایی که برای شما درخواست شغلی صادر نموده است کار کنید و از این طریق شما، همسر و فرزندانتان در استرالیا اقامت داشته باشید. در مرحله بعدی و با داشتن موافقت کارفرما شما میتوانید برای اخذ اقامت دائم در استرالیا اقدام نمایید.

شرایط دریافت این ویزا چیست ؟

۱. برای این ویزا محدودیت سنی وجود ندارد.

۲. قبل از اقدام برای این ویزا، ابتدا کارفرمای شما در استرالیا بایستی به عنوان Standard business sponsor مورد تائید قرار گیرد و سپس درخواست اسپانسری شما را به اداره مهاجرت ارسال نماید تا مورد موافقت قرار گیرد.

۳. تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا بوده و شما سابقه کار و تجربه مورد نیاز را در آن شغل داشته باشید.

۴. در برخی موارد نیاز به اخذ ارزشیابی مثبت از انجمن ارزیاب در استرالیا نیز وجود خواهد داشت.

۵. متقاضی اصلی این ویزا نیاز به ارائه نمره حداقل مجموع ۵ در هر مهارت امتحان آیلتس و یا امتحانات معادل آن خواهد بود. (فقط در لیست مشاغل کوتاه مدت نمره مجموع ۵ با حداقل نمره ۴.۵ در هر مهارت قابل قبول خواهد بود).

همچنین موارد دیگری نیز جزو شرایط اقدام می باشد که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چالش های این ویزا چیست ؟

کارفرما در اکثر موارد می بایست ثابت نماید که برای موقعیت شغلی درخواستی هیچ نیرویی در خاک استرالیا وجود ندارد که بتواند صلاحیت و مهارت کار در آن موقعیت را داشته باشد. با انجام این کار، کارفرما اجازه دارد تا نیروی مورد نظر خود را از خارج از خاک استرالیا انتخاب نماید. همچنین کارفرما می بایست بیزینس ثبت شده داشته باشد و این بیزینس هیچگنه تخلف مالیاتی نداشته باشد.

شغل مورد نظر شما می بایست در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد و در غیر اینصورت نمیتوانید برای آن اقدام نمایید.

ممکن است افسر پرونده بسته به شرایط شما و اطلاعات فعلی پرونده، مدارک و شواهد بیشتری از شما درخواست نماید تا هم مطمئن شود که موقعیت شغلی ذکر شده وجود دارد و پذیرای شخص متقاضی می باشد و هم اینکه متقاضی میتواند شرایط موقعیت شغلی مورد نظر را رعایت و نیاز ها را برآورده نماید. زمانی که از شما درخواست می شود تا مدارک بیشتری ارائه نمایید، می بایست آمادگی طولانی تر شدن زمان بررسی پرونده خود را داشته باشید. بنابراین پیشنهاد ما این است که مدارک را با دقت و به نحوی بر اساس قوانین اداره مهاجرت ارائه نمایید تا افسر پرونده شما نیازی به درخواست مدارک بیشتر نداشته باشد.

هر زمان که کارفرما اعلام نماید که دیگر قصد همکاری با شما را ندارد، ویزای شما کنسل خواهد شد. مگر اینکه به دنبال کارفرمای دیگری برای ادامه همکاری و تمدید ویزای خود باشید و در صورت عدم موفقیت در این مورد شما ۹۰ روز فرصت خواهید داشت تا خاک استرالیا را ترک نمایید.

اگر کارفرما اولین بیزینس خود را راه اندازی نموده یا کمتر از یک سال در استرالیا فعالیت بیزینسی داشته باشد برای شما یک ویزای ۱۸ ماهه صادر خواهد شد. شما میتوانید با ویزای ۴۸۲ در استرالیا به همراه خانواده کار و تحصیل و زندگی نمایید و بدون محدودیت ورود و خروج داشته باشید.

یکی از موفقیت های اخیر ما اخذ این ویزا برای یکی از متقاضیان بوده است که در ادامه به شما نمایش میدهیم.

×