معرفی مناطق ریجنال استرالیا

معرفی مناطق ریجنال استرالیا

از نظر اداره مهاجرت استرالیا، واژه Regional Area به تمامی شهر ها و مناطقی اطلاق می گردد که خارج از محدوده جغرافیایی شهرهای بزرگ سیدنی، ملبورن و بریزبین قرار گرفته باشند. بر این اساس دو دسته بندی به شرح ذیل برای این مناطق صورت گرفته است.
دسته اول شهرها و مراکز اصلی منطقه ای هستند که شامل Adelaide, Perth, Gold Coast, Sunshine Coast, Canberra, Newcastle/Lake Macquarie, Wollongong/Illawarra, Geelong and Hobart می شوند.
در این دسته اولویت بررسی ویزای منطقه ای را خواهیم داشت و همچنین دسترسی به فهرست مشاغل منطقه ای وجود دارد که شامل مشاغل بیشتری در مقایسه با لیست های غیر منطقه ای می باشد. در ضمن فارغ التحصیلان بین المللی که مدرک لیسانس یا بالاتر از شعبه منطقه ای یک موسسه را داشته باشند، واجد الشرایط یک سال ویزای کار پس از تحصیل خواهند بود.
دسته دوم تمامی مراکز منطقه ای هستند که در دسته بندی های بالا قرار نگرفته اند. و سایر مناطق منطقه ای و یا همان Regional Centres and Other Regional Areas می باشد که ویژگی های دسته قبل را داشته با این تفاوت که فارغ التحصیلان با شرایط بالا برای ۲ سال کار بعد از تحصیل شرایط خواهند داشت و اضافه بر شرایط دسته قبل در گروه اقدام برای DAMA اولویت خواهند داشت.
ویزاهایی که از طریق منطقه ایی میتوان اقدام نمود ویزاهای ۴۹۱ (به واسطه اسپانسر ایالتی)، ۴۹۴ و ۴۵۷ یا ۴۸۲ ، ۱۸۷ ، ۱۸۶، ۴۸۲ و همچنین تعداد دیگری ویزای بیزنس و کار می باشد..

×