معرفی ویزای همسر (100 ,309) استرالیا

معرفی ویزای همسر (100 ,309) استرالیا

اگر همسر/ پارتنر شما اقامت دائم کشور استرالیا را دارد و یا شهروند نیوزلند محسوب می گردد؛ شما می توانید در صورت واجد شرایط بودن، از طریق ویزای ساب کلاس ۳۰۹، اقامت موقت استرالیا را دریافت نمایید. در واقع لازمه دریافت این نوع ویزا؛ داشتن پشتوانه و حمایت مالی از سوی فردی است که شرایط ذکر شده را دارد. دریافت این ویزا به شما کمک می کند تا بتوانید برای ویزای اقامت دائم یعنی ساب کلاس ۱۰۰ استرالیا اقدام نمایید.

مزیت و شرایط ویزای همسر:

شما برای درخواست و اخذ ویزای همسر (۱۰۰ ,۳۰۹) استرالیا باید خارج از استرالیا باشید. دولت استرالیا تا اخذ ویزای اقامت دائم ۱۰۰، به شما اجازه می دهد تا در خاک استرالیا اقامت داشته باشید. برای اخذ این ویزا داشتن حداقل ۱۸ سال سن که حداقل سن ازدواج در استرالیا می باشد، ضروری است.

شما می توانید جهت اخذ ویزای همسر و سایر ویزاهای کشور استرالیا، از طریق موسسه رانیکا ملل پاسارگاد اقدام نمایید. تیم ما متشکل از متخصصان با تجربه و دقیق است و ما با کنترل کیفیت مداوم و نظارت بر امور اخذ ویزا؛ به شما کمک می کنیم. شما می توانید با اطمینان کامل از خدمات رانیکا ملل پاسارگاد استفاده نمایید و برای گرفتن مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

×