معرفی 3 اپلیکیشن کاربردی پس از اقامت در استرالیا

معرفی 3 اپلیکیشن کاربردی پس از اقامت در استرالیا

پس از اقامت در استرالیا لازم است تا با تعدادی از اپلیکیشن های پر کاربرد این کشور آشنا شوید. در زیر سه اپلیکیشن  پرکاربرد استرالیا را معرفی میکنیم.

اپلیکیشن اوبر برای حمل و نقل در استرالیا

شرکت های تاکسی اینترنتی زیادی در استرالیا به مسافران خدمات ارائه می دهند. اوبر یکی از معروف ترین تاکسی های اینترنتی این کشور است. تاکسی اینترنتی اوبر با ارائه خدمات ارزان تر و متنوع تر نسبت به تاکسی های سنتی توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید. همچنین هر روز افراد زیادی برای کار کردن در اوبر به عنوان راننده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

Uber در سراسر استرالیا با انواع وسایل نقلیه به مردم استرالیا خدمات ارائه می دهد. با سرویس گرفتن از Uber می‌توانید، امتیاز خطوط هوایی Qantas را دریافت نمایید. به طوری که امتیازهای اوبر به امتیازهای Qantas قابل تبدیل می باشد. همینطور فروشگاه زنجیره ای Woolworths با همکاری شرکت اوبر، سفارش‌های مربوط به مشتریان را به دستشان می رساند.

مگنی یک اپلیکیشن عالی برای فارسی زبانان مقیم استرالیا

ایرانیانی که به استرالیا سفر می کنند و قصد سکونت در این کشور زیبا را دارند، علاقه زیادی به ارتباط با دیگر ایرانیان ساکن استرالیا دارند. استرالیا یکی از کشورهای جذاب برای مردم ایران است، به طوری که تعداد زیادی از ایرانیان در این کشور سکونت دارند. ایرانیان مقیم استرالیا می توانند با اپلیکیشن مگنی با یکدیگر در ارتباط باشند.

کاربردهای مگنی

ایرانیان ساکن استرالیا با ثبت نام در مگنی می توانند با هموطنان ایرانی خود ارتباط برقرار نمایند. در قسمت سرچ این اپلیکیشن می توانید افراد را بر اساس جنسیت، سن و … جستجو کنید و با دوستان ایرانی جدید آشنا شوید.

اپلیکیشن کاریابی Seek

اپلیکیشن Seek یک برنامه کاریابی برای دانشجویان بین المللی استرالیا و افرادی است که مجاز به داشتن شغل دراسترالیا هستند. مشاغل بسیار زیادی در این اپلیکیشن در رابطه با صنایع مختلف وجود دارد. در اپلیکیشن Seek امکان قرار دادن پروفایل فرد نیز وجود دارد تا کارفرمایان بتوانند تخصص فرد و پروفایل او را جستجو نمایند.

×