اپراتورهای تلفن همراه در استرالیا

اپراتورهای تلفن همراه در استرالیا

یکی از کارهایی که در زمان ورود به استرالیا می بایست انجام دهید، انتخاب یکی از اپراتورهای تلفن همراه و خرید سیم کارت است. چه به عنوان یک توریست بخواهید، مدت زمانی کوتاه در استرالیا بمانید، یا قصد اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، دسترسی به تلفن همراه و برقراری تماس ها امری ضروری و مهم است. در این مطلب، اپراتورهای تلفن همراه در استرالیا را معرفی خواهیم کرد، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

در حال حاضر سه اپراتور تلفن همراه در استرالیا فعالیت می کنند:

• Telstra

• Optus

• Vodafone

اپراتور Telstra

اپراتور Telstra بزرگترین اپراتور تلفن همراه در استرالیا است و برنامه‌ های متنوعی مانند فروش گوشی موبایل به همراه سیم کارت را به کاربران ارائه می دهد. به طور مثال گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G را ۱۸۴۸ دلار چه به صورت نقدی یا قسطی به فروش می‌رساند.

اپراتور Optus

Optus یکی دیگر از شرکت های مخابراتی در استرالیا است و زیر مجموعه اپراتور چند ملیتی Singtel کشور سنگاپور است. این شرکت دومین شرکت بزرگ خدمات مخابراتی بعد از Telstra در کشور استرالیا است. این اپراتور دارای زیرساخت های مخصوص به خود می باشد و از آن ها استفاده می‌کند. Optus از نظر انتخاب و ارزش خدمات در برابر مبلغ پرداختی در برخی از پلن ها برتری کمی نسبت به Telstra دارد.

اپراتور Vodafone

Vodafone Australia یک برند تجاری در زمینه مخابرات است که در زمینه خدمات پهنای باند شبکه موبایل و تلفن ثابت و شبکه موبایل 5G فعالیت می کند.

این اپراتور، یک گارانتی یک ماهه برای مشتریان خود در نظر گرفته است که اگر مشتری از پوشش شبکه تلفن همراه راضی نباشد، حتی گوشی موبایل فروخته شده را مرجوع میکند و هزینه پرداخت شده را برگشت می‌دهد.

اپراتورهای شبکه مجازی

اپراتورهای شبکه مجازی موبایلMVNO ، خدمات تلفن همراه را از شرکت‌های بزرگ مخابراتی مانند Optus ،Telstra و Vodafone اجاره می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

×