جایگاه نفت در استرالیا و مشاغل مورد نیاز برای این صنعت

جایگاه نفت در استرالیا و مشاغل مورد نیاز برای این صنعت

کشور استرالیا سرشار از منابع عظیم زغال سنگ می باشد و روزانه ۵.۷ میلیون بشکه نفت خام را صادر می کند. همچنین این کشور روزانه تعداد یک میلیون بشکه گاز طبیعی تولید می کند و حدود نیمی از آن را به کشورهای دیگر صادر می کند.

کشور استرالیا دارای بازار کار وسیعی برای افراد متخصص در رشته های مختلف است. این کشور مورد توجه مشتاقان کاریابی بین المللی از سراسر جهان از جمله کشور ایران قرار دارد. تعداد زیادی از متخصصان از جمله مهندسان نفت برای به دست آوردن فرصت کار و گرفتن ویزای استرالیا اقدام می کنند. در سال های اخیر به دلیل رونق گرفتن کشف و استخراج منابع نفتی در استرالیا، به نیروی کار متخصص بیشتری نیاز است.

دلایل متعددی از جمله وجود فرصت های شغلی بسیار زیاد و توسعه روز افزون صنعت نفت استرالیا، همچنین تمایل جهت کسب درآمد بالاتر و مناسب با نیاز های امروزه سبب شده است که افراد زیادی مشتاق گرفتن ویزا و کار در حوزه مهندسی نفت در استرالیا باشند. برای استفاده از این فرصت شما می بایست از راه های زیر اقدام نمایید:

دریافت جاب آفر از یک شرکت مرتبط با فعالیت های نفتی و فعال در استرالیا

روش اول این است که یک پیشنهاد کاری از یک شرکت که در زمینه صنعت نفت، گاز، انرژی و پتروشیمی در کشور استرالیا فعالیت می کند، دریافت نمایید. برای این کار متقاضیان می بایست از کشور خود با کارفرمایان فعال در استرالیا مذاکره نمایند و بتوانند، این کارفرمایان را برای استخدام خود مجاب نمایند.

متقاضیان ابتدا باید بتوانند با داشتن تسلط بسیار بالا با کارفرمایان بین المللی حاضر در استرالیا مذاکره نمایند. همچنین این متقاضیان باید دارای مدارک تحصیلی، سوابق کاری و مدارک زبان مناسب باشند تا بتوانند کارفرما را قانع کنند و برای آن ها پیشنهاد کاری ارسال کند.

گرفتن ویزای کاری

برای دریافت ویزای کار یا ویزای اسکیل ورکر استرالیا باید شرایط لازم و امتیازات کافی داشته باشید. متقاضیانی که موفق شوند، امتیازات لازم برای اخذ ویزا را کسب نمایند، از طریق این ویزا می توانند وارد کشور استرالیا شوند و این شانس را خواهند داشت تا شغل مورد نظر خود را بیابند.

×