آشنایی با شهر داروین در قلمرو شمالی استرالیا

آشنایی با شهر داروین در قلمرو شمالی استرالیا

نزدیک ترین شهر استرالیا به آسیای جنوبی، شهر سرسبز داروین است. این شهر با وجود پیشرفت های فراوان، همچنان برخی از ویژگی های سنتی خود را حفظ کرده است و تعدادی از بومیان استرالیا در این شهر زندگی می‌کنند. شهر داروین دارای مساحتی متوسط و جمعیت کمی است. این شهر از نظر رفاه، پیشرفت، امکانات، موقعیت شغلی و تحصیلی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. بنابراین این شهر بهترین مکان برای افرادی است که همراه با داشتن زندگی با کیفیت، به دنبال مکانی با آرامش و امنیت بالا هستند.

شهر داروین یکی از شهرهای بندری و بسیار زیبای استرالیا است که در مرکز ایالت قلمرو سرزمین شمالی قرار دارد. این شهر سرسبز مقصد بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا است و یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی است. هزینه های زندگی در داروین کمتر از شهرهایی مانند سیدنی و ملبورن است.

آب‌ و هوای شهر داروین در طول سال تغییرات زیادی ندارد و بارندگی ها تغییر فصل ها را نشان می‌ دهند. پارک های ملی زیبا، جنگل های سرسبز و بارانی و چشمه های آب شیرین شهر داروین را احاطه کرده اند. به دلیل نزدیک بودن به دریا شغل تعداد زیادی از مردم شهر پرورش انواع آبزیان مانند انواع ماهی و کروکودیل است.

×