از فستیوال Vivid Sydney چه می دانید؟

از فستیوال Vivid Sydney چه می دانید؟

استرالیا همیشه کشوری بسیار فعال در زمینه برگزاری فستیوال ها بوده و Vivid Sydney هم یکی از این فستیوال هاست. مدت زمان برگزاری این فستیوال ۲۳ روز است و هر ساله از ۲۷ می تا ۱۸ ژوئن در شهر سیدنی برگزار می شود. البته این جشن همگانی در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد، اما امسال قرار است با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

مطمئنا دوست دارید بدانید Vivid Sydney به چه شکل است. تم این فستیوال در واقع، روایتگر افسانه های شهری و نشان دهنده چشم اندازهای آینده و فضاهای دورمانده از چشم هاست. این جشن سراسر نورافشانی و شادمانی است و به عنوان مثال چراغ‌های کشتی‌ها پر از نور های رنگارنگ می شوند و خانه اپرای سیدنی نیز با نورافشانی خاصی که روی آن انجام می شود، شکوه این جشن را دوچندان می کند.

بهتر است بدانید فستیوال Vivid Sydney در سال ۲۰۱۹، توانست ۲.۴ میلیون شرکت کننده را به خود جذب کند. همچنین این جشنواره با تامین ۱۷۲ میلیون دلار به اقتصاد شرکت کنندگان و استرالیا کمک کرده است. در سال ۲۰۱۹ این فستیوال، جایزه بهترین رویداد گردشگری را برای بار دوم کسب کرد و در دنیا سرآمد شد. اگر در سیدنی هستید به شما پیشنهاد میکنیم شرکت در این فستیوال با شکوه را از دست ندهید.

×