مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزاهای مهارتی استرالیا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزاهای مهارتی استرالیا

متقاضیانی که قصد دارند جهت اخذ ویزاهای مهارتی استرالیا اقدام کنند می بایست مجموعه ای از مدارک که شامل مدارک شناسایی، تحصیلی، سوابق کاری، نتیجه مثبت ارزیابی تخصص، نتیجه آزمون زبان انگلیسی، گواهی عدم سوء پیشینه و غیره را به اداره مهاجرت استرالیا جهت بررسی ارائه نمایند تا بتوانند پس از دریافت تائیده اداره مهاجرت، با دریافت ویزای مهارتی به استرالیا ورود نمایند.

جهت آگاهی بیشتر با جزئیات مدارک، با ما همراه باشید.

مهمترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزاهای مهارتی:

  • – مدارک هویتی برای تمامی افراد متقاضی ویزا که شامل، پاسپورت (پاسپورت شما لازم است حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد) ، کارت ملی، شناسنامه، گواهی ازدواج یا طلاق،  کارت پایان/معافیت خدمت سربازی، عکس پرسنلی با مشخصات مورد نظر اداره مهاجرات استرالیا
  • – مدارک تحصیلی که عموماً شامل دانشنامه و ریزنمرات مقاطع تحصیلی دانشگاهی می شود
  • – مدارک کاری که یکی از مهمترین مدارک جهت اخذ ویزاهای مهارتی محسوب می شوند و شامل گواهی سابقه کار با ساختار مورد نظر، مستندات دریافت حقوق، بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی (در صورت وجود) و قراردادهای کاری می شود.
  • – نتیجه آزمون زبان جهت اثبات سطح زبان انگلیسی که در زمان صدور دعوت نامه بیش از سه سال از روز آزمون نگذشته باشد. آزمون‌های مورد تأیید اداره مهاجرت استرالیا شامل IELTS،iBT  TOEFL،PTE Academic ، OET و CAE می‌شوند. توجه داشته باشید که نسخه آنلاین یا در منزل (at-home) این امتحانات مورد قبول نمی باشد.
  • – نتیجه ارزیابی مثبت مهارت‌ متقاضی که توسط یکی از سازمان های ارزیابی مهارت در استرالیا صادر شده و لازم است در زمان صدور دعوت نامه اداره مهاجرت دارای اعتبار باشد.
  • – گواهی عدم سوء پیشینه از تمام کشورهایی که در ده سال گذشته مجموعا بیش از یک سال در آنها زندگی کرده اید.
  • در صورت نیاز انجام معاینات پزشکی برای تمامی افراد زیر مجموعه متقاضی اصلی (حتی در صورت عدم درخواست ویزا) توسط پزشکان معتمد اداره مهاجرت دولت استرالیا که در  شهرهای مختلف دنیا معرفی شده اند.

 لازم به ذکر است تمام مدارکی که به زبان انگلیسی نمی باشند لازم است به صورت دقیق و رسمی به انگلیسی ترجمه شوند تا بیانگر درست مدارک غیر انگلیسی باشند. توصیه می شود قبل از ارسال مدارک جزئیات مربوطه را در سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا بررسی نمایید و یا از کارشناسان مجموعه رانیکا در این زمینه مشاوره اخذ نمایید تا از کامل بودن مدارک خود اطمینان حاصل نمایید.

×