معرفی 3 غذای محبوب و سنتی کشور استرالیا

معرفی 3 غذای محبوب و سنتی کشور استرالیا

به عنوان یک کشور چند فرهنگی، غذاهای استرالیایی ترکیبی از غذاهای کشورهای مختلف در سراسر جهان است. برای ایرانیانی که به استرالیا مهاجرت میکنند یا تصمیم دارند برای مدتی در آنجا زندگی کنند، مهم است که بتوانند با توجه به ذائقه اصیل ایرانی، غذاهایی را امتحان کنند که به علایقشان نزدیک تر است. در این مطلب به معرفی ۳ نوع از غذاهای محبوب استرالیایی ها خواهیم پرداخت، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

۱. پارمیجانا مرغ

این غذای کلاسیک مرغ استرالیایی که ریشه در آشپزی ایتالیایی-آمریکایی دارد، یک غذای اصلی در بسیاری از منوی رستوران های استرالیا است. یکی از مکان هایی که این غذا را به خوبی طبخ می کند، هتل کرنر در الکساندرا، ویکتوریا است.

۲. محصولات کبابی

تعجب آور نیست که استرالیایی ها نیز مانند ایرانیان عاشق کباب کردن هستند. شورای صنعت گوشت استرالیا، بهترین گوشت گاو را متعلق به Nowra، NSW میداند و شما ایرانیان مقیم استرالیا میتوانید از این محصولات استفاده نمایید.

۳. Lamingtons

لمینگتون به عنوان “کیک ملی استرالیا” شناخته میشود. این نام به افتخار لرد لمینگتون، فرماندار سابق کوئینزلند روی این کیک گذاشته شده است.

اینها همه خوراکی هایی است که با طبع و سلیقه ایرانیان نیز هماهنگ میباشد و میتوانید به راحتی هر کدام از آن ها را امتحان کنید.

×