ویزای تحصیلی 590 استرالیا

ویزای تحصیلی 590 استرالیا

در ویزای تحصیلی 590 استرالیا دانش آموزان زیر 18 سال که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در استرالیا را دارند باید یکی از اعضای خانواده خود را به عنوان سرپرست برای دریافت ویزای سرپرست دانش اموز استرالیا یا همان ویزای تحصیلی 590 استرالیا معرفی کند تا بتواند در استرالیا ادامه تحصیل دهد . افرادی چون والدین ، قیم قانونی یا بستگان می توانند از ویزای ساب کلاس 590 برخوردار باشند و دانش اموز را در استرالیا همراهی کنند.
با داشتن این ویزا به دولت استرالیا ثابت میکنید که امکانت رفاهی مانند محل اقامت ،خوردن و اشامیدن و غیره را برای دانش اموز فراهم میکنید و قصد حمایت از او رادارید و همواره همراه او هستید.

ویزای ساب کلاس 590 استرالیا چه مزایا و معایبی دارد؟

ویزای گاردین یا همان ساب کلاس 590 استرالیا ویزایی است که شما همراه فرزندتان یا اقوامتان در طول دوره تحصیلی هستید و چه امتیازی بالاتر از این که شما فرزند خود را تنها نگذارید و در کنار پیشرفت فرزندان در یک محیط جدید با فرهنگ جدید آشنا شوید و زندگی کنید و تجریه جدیدی به دست آورید ، درکنار این ها می توانید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید .شما با گرفتن ویزا ساب کلاس 590 به فرزنداتان کمک می کنید تا در محیط جدید کم کم رشد کند و زندگی مستقل تشکیل دهد. ویزای ساب کلاس 590 به والدین این امکان را می دهد تا در مدت ویزای خود به کشور برگردند. فقط باید به این نکته توجه کرد که در هنگام خروج از خاک استرالیا حتما باید دانش آموز یا دانشجو همراه والدین باشد تا ویزا باطل نشود.

در کناز این مزایا ویزای ساب کلاس 590 یا همان ویزا گاردین تحصیلی معایبی هم دارد ؛با این ویزا امکان کار و تحصیل برای شما فراهم نیست و موقت است و شما با این ویزا نمیتوانید کسب و کار دائم داشته باشید  .

ویزای تحصیلی ساب کلاس 590استرالیا و شرایط اخذ آن:

این ویزا برای متقاضیانی ارائه می شود که فرزندان زیر 18 که ویزای ساب کلاس 500 را دارند .این ویزا به عنوان ویزا همراه دانش اموز نیز شناخته می شود چون به والدین اجازه می دهد تا در دوره تحصیلی فرزندان خود در کنار آنها باشند و از آنها حمایت های مالی و معنوی بکنند. سرپرست می تواند یک دوره فشرده زبان انگلیسی را به مدت 20 ساعت در هفته مطاله کند.همچنین این امکان وجود دارد که در دوره آموزشی 3 ماهه در استرالیا تحصیل کند. ویزای ساب کلاس 590 استرالیا از ابتدا امکان کار برای سرپرستان را نمیدهد با این وجود بعد از سفر به استرالیا می توانند درخواست ویزا کار داشته باشند .

برای اخذ ویزای ساب کلاس 590 یا همان ویزای گاردین افراد باید شرایط خاصی داشته باشند رانیکا در زیر شرایط لازم برای اخذ ویزا گاردین را برای شما توضیح می دهد:

1. شخص متقاضی اخذ ویزای ساب کلاس 590 باید بالای 21 سال سن داشته باشد و امکان تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های زندگی ،اقامت و… را داشته بلاشد
2. متقاضی ویزا باید از سلامت جسمی و روانی کامل برخوردار باشد در این باره باید آزمایشات لازم را انجام دهد.
3. گاردین قبل از ورود دانش آموز نمی تواند وارد استرالیا شود و همچنین بدون دانش آموز هم نمی تواند از خاک استرالیا خارج شود مگر اینکه امکانات رفاهی و مسکن برای او فراهم کند.
4. متقاضی باید به سفارت استرالیا ثابت کند که قصد اقامت دائم را نداشته و بعد از مدت زمان مشخص آن جا را ترک خواهد کرد.
5. اگر فرد متقاضی ویزا سابقه ریجکتی ویزا استرالیا را ویزای ساب کلاس 590 به او تعلق نمی گیرد .
6. اگرد افراد تحت تکفل شما کمتر از 6 سال سن داشته باشند می توانید با اوردن دلایل بسیار قوی آ« ها را همراه خود بیاورید

 

تماس با رانیکا

 

 

از جمله دلایل قوی و شرایط اوردن افراد زیر 6 سال:

1. یک بیانیه کتبی باید ضمیمه ویزای خود شود که دلیل آوردن بچه زیر 6 سال در آن توضیح داده شود .
2. نامه حمایتی از دولت کشور محل اقامتی خود ارسال کنید
3. فرزندان در طول اقامت در استرالیا باید بیمه درمانی داشته باشند
4. فرد تا زمانی که به عنوان گاردین هست می تواند به راحتی سفر کند و از استرالیا خارج شده و دوباره باز گردد
5. ویزای گاردین یا همان ساب کلاس 590 به صورت دیجیتال به پاسپئورت پیوست می شود و در پاسپورت برچسبی وجود ندارد
6. به هنگام اخد ویزا باید تمام قوانین کشور استرالیا را مطالعه کنند چون در طول اقامت نباید از چهارچوب و قوانین کشور خارج شود .و هیچ گونه خلافی نباید از وی سر بزند
7. از نظر مالی بایدد بتواند هزینه های خود و دانش آموز و سایر همراهان را فراهم کند .
8. هیچ بدهکاری نباید به دولت استرالیا داشته باشد

 

این مقاله نیز برای شما می تواند مفید باشد: اخذ ویزای 189 مهارتی برای اقامت کاری استرالیا

 

 

مراحل اخذ ویزای تحصیلی ساب کلاس 590 :

درخواست ویزای ساب کلاس 590 دارای چندین مرحله است که در ادامه به آن ها می پردازیم:

مرحله اول :بررسی صلاحیت

قبل از هر چیزی ، متقاضیان باید شرایطی را که وزارت امور داخلی استرالیا تعیین کرده است را بررسی کند. بعد از بررسی کردن باید اطمینان حاصل کند که تمامی شرایط را دارا هست.

مرحله دوم: جمع آوری مدارک لازم ؛

یکی از مراحم مهم جمع آ وری مدارک مورد نیاز است .مدارک لازم برای ویزای 590 استرالیا عبارتند از : گذرنامه،کارت شناسایی و شناسنامه و فرخ درخواست تکمیل شده

مرحله سوم :تسلیم درخواست ؛

بعد از مرحله جمع آوری مدارک لازم متقاضی می تواند تا حداقل 6 ماه قبل از شروع دوره دارنده ویزای دانشجویی ،درخواست خود را ارسال و هزینه درخواست ویزا را پرداخت کند .اگر هرچه سریع تر مدارکتان را ارسال کنید ، پردازش اطلاعات سریع تر و به موقه انجام می شود .

مرحله چهارم: پردازش درخواست ؛

بعد از ارسال درخواتس م مدارک وزارت امور داخلی استرالیا به درخواست شما رسیدگی می کنند. زمان پردازش اطلاعات متفاوت است بنابراین سعی کنید هرچه سریع تر اقدام به ارسال درخواست خود کنید .

مرحله پنجم: مدارک اضافی مورد نیاز؛

سعی کنید همه مدارک را در دسترس داشته باشید چون ممکن است مقامات برای پشتیبانی درخواست شما اطلاعات بیشتری بخواهند. در دسترس داشته باشید که هرچه سریع ارسال کنید .ارائه سریع مدارک از تاخیر در روند رسیدگی به درخواست جلو گیری میکند.

مرحله ششم:تایید ویزا ؛

بعد از تایید درخواست ،ویزا گاردین استرالیا به متقاضی اعطا می شود و بعد از آن شخص متقاضی می تواند به عنوان سرپرست دانش جو بین المللی در استرالیا سفر و یا اقامت کند .

 

ویزای تحصیلی 590 استرالیا

 

امکان اخذ اقامت دائم با ویزای گاردین 590 استرالیا وجود دارد؟

خیر، با ویزای گاردین نمیتوان اقامت دائم دریافت کرد بعداز اتمام دوره باید استرالیا را ترک کند .اگر ویزا اعتبار کافی داشته باشد ؛ سرپرست و دانش آموز می تواند به هر مکانی سفر کنند و به استرالیا باز گردند. سرپرست بدون دانش آموز نمی تواند استرالیا را ترک کند مگر این که امکانات رفاهی را برای دانش آموز فراهم کند .

اگر سرپرست بخواهد بدون دانش آموز استرالیا را ترک کند باید شرایط زیر را داشته باشد :

• سرپرست دلیل قانع کننده برای رفتن داشته باشد.
• امکانات رفاهی را تا زمان بازگشت فراهم کند و حتی میتواند سرپرست دیگری از اعضای خانوداده معرفی کند .

هزینه اخد ویزای گاردین استرالیا یا ویزای ساب کلاس 590 استرالیا :

هزینه ویزای گاردین استرالیا یا همان ویزای ساب کلاس 590 استرالیا برای متقاضی اصلی ، از 630 دلار استرالیا شروع می شود .البته هزینه های دیگری مانند گواهی های پلیس ، گواهی پزشکی ، بیومتریک و …را نیز باید پرداخت کنید .اگر افراد دیگزی را نیز می خواهید با خود همراه ببرد باید هزینه های آن را به صورت جداگانه نیز پرداخت کنید .هزینه کلاسی زبانی را در استرالیا خواهید گذراند را نیز باید خودتان پرداخت کنید .

نحوه درخواست ویزای سرپرست یا همان ویزای ساب کلاس 590 استرالیا:

درخواست ها می تواند به صورت انلاین انجام شود . تمام مدارک مورد نیاز برای تکمیل در خواست اماده باشد . ممکن است زمان پردازش بین 4 تا 7 ماه طول بکشد .اقدام لازم که در زیر به آن ها اشاره شده حتما انجام شود:

1. یک حسابImmi Account باز کنید

برای درخواست ویزای ساب کلاس 590 جتما باید یک حساب انلاین داشته باشید . درخواست حضوری برای این نوع ویزا قابل قبول نمی باشد. Immi Account یک حساب انلاین است که برای متقاضیان این امکان را فراهم می کند که فرم درخواست ویزا را پر کرده و درخواست خود را تکمیل کنند. و همچنینی می توانند با این حساب با اداره مهاجرت تماس بگیرند

2. اسناد خود را پیوست کنید

بعد از پر کردن فرم می توانید برای تکمیل درخواست خود مدارک مورد نیاز را پیوست کنید همچنین باید هزینه لازم برای درخواست ویزای خود را نیز پرداخت کنید .

 

مشاوره آنلاین

مدت زمان اخذ ویزای گاردین استرالیا یا ویزای تحصیلی 590 استرالیا:

اخذ ویزای گاردین استرالیا چه از داخل کشور استرالیا چه از خارج کشور استرالیا امکان پذیر است. این فرایند نیازمند زمان است و بلافاصله بعد از درخواست ، ویزا در اختیاز متقاضی قرار نمیگیرد.
25 درصد پروسه :23 روزه
50 درصد پروسه:46 روزه
75 درصد پروسه :3 ماهه
90 در صد پروسه :5 ماهه
روند پیشرفت کار به صورتی که در بالا ذکر شد انجام می شود.
زمان انجام پروسه ممکن است بیشتر طول بکشد که به شیوه اقدام متقاضی و مدارک تکمیل شده بستگی دارد .

کلام اخر

برای اخذ ویزای گاردین استرالیا یا همان ویز ای ساب کلاس 590 استرالیا باید شرایط و مدارک لازم را داشته باشید. فرد متقاضی که به عنوان سر پرست معرفی می شود فرقی نمی کند که چه نسبتی دارد( پدر،مادر، خواهر، برادر و …) از لحظه ورود به استرالیا تمامی هزینه به عهده او خواهد بود.
معمولا پروسه اخذ ویزا زیاد زمانبر نیست و حداقل تا 7 ماه می توانید ویزا را دریافت کنید.
رانیکا به شما کمک میکند تا با خیال راحت برای دریافت ویزای ساب کلاس 590 استرالیا اقدام کنید و در کنار فرزند خود شاهد پیشرفتش باشید.

جهت کسب اطلاعات به روز و اخبار رانیکا اینستاگرام ما را دنبال کنید

×
تماس با مشاوران مجموعه رانیکا