دانشگاه ملبورن برترین دانشگاه استرالیا

دانشگاه ملبورن برترین دانشگاه استرالیا

دانشگاه ملبورن (University of Melbourne) یکی از دانشگاه های تحقیقاتی-عمومی (سراسری) در کشور استرالیا می باشد که به لطف داشتن محیطی حمایت‌کننده، اساتید تراز اول و کیفیت آموزشی بالا توانسته است رتبه برترین و معتبر ترین دانشگاه در کشور استرالیا و رتبه سی و سومین دانشگاه برتر جهان را به خود اختصاص دهد و هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی را از سایر کشور ها جهت تحصیل در مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی جذب کند.

یکی دیگر از مزیت های دانشگاه ملبورن برای دانشجویان، کمک هزینه 8000 دلاری می باشد که فقط یک مرتبه در ابتدای ترم اول پس از ثبت نام به دانشجویان اختصاص می یابد.

دانشگاه ملبورن در سال 1853 در حومه شمالی منطقه پارکویل شهر ملبورن، ایالت ویکتوریا تاسیس شده است که به عنوان دومین دانشگاه قدیمی در کشور استرالیا شناخته می شود.

این دانشگاه محیطی زیبا و معماری ای بی نظیر از طرح های تاریخی و معاصر (از Green Brain در RMIT گرفته تا طاق‌های هری پاتر) را گردآوری کرده‌ تا محیط آموزشی را برای دانشجویان با نوآوری و زیبایی ترکیب کند.

نماد این دانشگاه یک سپر آبی رنگ با تصویری از پیروزی به رنگ سفید است که تاج گل خود را بر فراز ستارگان صلیب جنوبی نگه داشته است و همچنین شعار:

Postera Crescam Laude در زیر نماد دیده می شود که به معنی “May I grow in the esteem of future generations”

می باشد.

×