معرفی فروشگاه های زنجیره ایی استرالیا

معرفی فروشگاه های زنجیره ایی استرالیا

مانند تمام کشورهای پیشرفته جهان در کشور استرالیا نیز فروشگاه ‌های زنجیره‌ای، خرده فروشی کالاهای مختلف را انجام می دهند. در این کشور فروشگاه ‌های زنجیره ای بزرگ با شعب متعدد وجود دارند، تمامی موارد مورد نیاز برای یک خانواده در این فروشگاه‌ های زنجیره‌ای موجود است. اکثر کالاها در این فروشگاه ها با تخفیف به مشتریان عرضه می شوند. در ادامه مطلب قصد داریم، شما را با بزرگترین فروشگاه های زنجیره‌ای استرالیا آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

فروشگاه‌ زنجیره‌‌ای Woolworths استرالیا معروف به Woolies

این فروشگاه زنجیره‌ای از معروف ترین فروشگاه‌ ها در استرالیا است که در سال 1924 تاسیس شده است. فروشگاه زنجیره ای Woolworths یکی از مهم ‌ترین فروشگاه ها در استرالیا است، به طوری که 33 درصد سهم بازار استرالیا را در اختیار دارد.

تعدادی از کالاهایی که در فروشگاه زنجیره ای Woolworths عرضه می شود:

• انواع مواد غذایی مختلف

• مطبوعات

• محصولات آرایشی و بهداشتی

• لوازم آشپزخانه

• اسباب بازی

• لوازم مربوط به حیوانات خانگی

• محصولات الکترونیکی

امکان خرید اینترنتی از فروشگاه زنجیره ای Woolworths نیز وجود دارد.

فروشگاه زنجیره‌ ای Aldi (Albrecht Discount)

این یک فروشگاه زنجیره‌ای بین ‌المللی است که حدود 10 هزار شعبه در کشورهای مختلف جهان دارد. فروشگاه زنجیره‌ ای Aldi در سال 1913 میلادی در آلمان تاسیس شد. در سال 2001 میلادی اولین شعبه خود را در کشور استرالیا تاسیس کرد و در حال حاضر بیش از 500 شعبه در این کشور دارد. مهم‌ ترین مزیت این فروشگاه زنجیره‌ای قیمت‌ مناسب کالاهای آن است که از این رو می‌توان آن را جزو بهترین فروشگاه‌ های زنجیره‌ای استرالیا به حساب آورد.

فروشگاه زنجیره‌ ای IGA

فروشگاه IGA (independent Grocers of Australia) از قدیمی ‌ترین فروشگاه‌ های زنجیره ای در کشور استرالیا است. این فروشگاه زنجیره‌ای در سال 1988 تاسیس شده است و در حال حاضر بیش از 400 شعبه در این کشور دارد. در فروشگاه زنجیره‌ ای IGA حمایت از تولیدات ملی در اولویت دستور کار قرار دارند.

با داشتن شناخت کامل از بهترین فروشگاه های زنجیره ای این کشور میتوانید در هزینه های زندگی خود صرفه جویی نمایید.

×