لیست مشاغل استرالیا که سال ۲۰۲۱ در سایت‌های کاریابی پرمتقاضی بوده‌اند؟

لیست مشاغل استرالیا که سال ۲۰۲۱ در سایت‌های کاریابی پرمتقاضی بوده‌اند؟

لیست مشاغل استرالیا که سال ۲۰۲۱ در سایت‌های کاریابی پرمتقاضی بوده‌اند؟

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به صورت سالانه توسط دولت این کشور تنظیم و منتشر می‌شود و متقاضیان اخذ ویزای دائم استرالیا از طریق مهارت می‌توانند با دسترسی به لیست مشاغل استرالیا ، می‌توانند راحت‌تر برای آینده خود تصمیم بگیرند. به طور کلی لیست مشاغل استرالیا را می‌توان به سه دسته کلی با شش زیر دسته تقسیم کرد و متقاضیان اخذ اقامت استرالیا از طریق کار و مهاجرت کاری به استرالیا می‌توانند با بررسی این شش زیر دسته، شغل خود را بیابند. این مسئله می‌تواند روند کاریابی در استرالیا را برای آنها بسیار آسانتر کند چرا که آنها می‌توانند ببینند کدام منطقه از استرالیا به تخصص آنها احتیاج دارد و می‌تواند بهترین شرایط زندگی را برایشان فراهم کند.

لیست مشاغل استرالیا به تفکیک برنامه‌های استرالیا
در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا سه لیست کلی مشاغل وجود دارد. اکثر رشته‌های کامپیوتر، مهندسی و پزشکی در لیست اول قرار دارند و متقاضیان این رشته‌ ها می‌توانند برای اخذ اقامت از طریق مهارت و تخصص اقدام کنند. در این لیست، کد یکتای شغل(ANZSCO) که مختص برنامه های مهاجرتی کشورهای استرالیا و نیوزلند است و وضعیت شغل در لیست مشاغل از این جهت که جزو کدام یک از لیستهای MLTSSL (بلندمدت)، STSOL (کوتاه مدت) و یا Regional (مخصوص مناطق دوردست) است، مشخص شده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب ویزای متناسب با مهارت شما باشد. توصیه می‌شود قبل از اقدام برای دریافت ویزای کار و مهارت استرالیا، از وکلای مهاجرتی، مشاوره بگیرید تا بهترین مسیر برای دریافت اقامت استرالیا را انتخاب کنید.

لیست مشاغل استرالیا به تفکیک تخصص
لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا را از تخصص و گروه مهارتی می‌توان به شش دسته کلی تقسیم کرد. این شش دسته عبارتند از؛

متخصصین امور مالی و حسابداری
مدیران و مربیان آموزشی
مهندسین ساخت و ساز
متخصصین مهندسی
تکنسین‌های فنی و حرفه‌ای
متخصصین بهداشت و درمان

لیست مشاغل حوزه هنر، ادبیات، علوم و متفرقه

زیر گروه متخصصین امور مالی و حسابداری لیست مشاغل استرالیا
همه ساکنین دنیا به متخصصین امور مالی و حسابداری نیاز دارند تا در مواقع لازم بتوانند روی کمک حرفه‌ای و نظر تخصصی آنها حساب کنند. به همین دلیل، متخصصین امور مالی و حسابداری در لیست مشاغل استرالیا برای دریافت اقامت موقت و دائم استرالیا در رتبه بالایی قرار دارند چرا که تخصص آنها نیاز اولیه هر کسب و کار به حساب می‌آید.

زیر گروه مدیران و مربیان آموزشی لیست مشاغل استرالیا
استرالیا برای ایجاد نظام آموزشی توانمند و آماده کردن نسل بعدی برای آینده‌ای بهتر، ارزش والایی قائل است و به همین دلیل، آموزگاران، معلمان و مربیان آموزشی معتبر، با انگیزه و متخصص قادرند از فرصت‌های مناسب مهاجرت کاری استفاده کرده و با مهاجرت به این کشور، به کادر آموزشی استرالیا اضافه شوند.
علاوه بر این، با توجه به پیشرفت‌های استرالیا در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تاسیس روزافزون شرکت‌های بزرگ تولیدی، صنعتی، خدماتی و …، این کشور در حال حاضر به گسترده‌ای وسیعی از مدیران در زمینه‌های مختلف نیاز دارد تا با مهاجرت به این کشور بتوانند مدیریت این شرکت‌ها را در دست گرفته و نیروهای انسانی را حمایت و راهنمایی کرده و کمپانی‌ها را به موفقیت نزدیک کنند. به همین دلیل عناوین شغلی مدیریتی از امتیاز بسیار بالایی در ارزیابی مشاغل برخوردارند و ممکن است جایگاه اجتماعی مناسب و جذابی هم برای مهاجران رقم زنند.

زیر گروه مهندسین ساخت و ساز لیست مشاغل استرالیا
مرمت، تخریب، طراحی ساختمان و ساخت و ساز از اصول اولیه جامعه مدرن بوده و هر کشوری به نیروی عمرانی و معماران ماهر نیاز دارد تا بتواند همیشه نمای کلی شهر و کشور را زیبا نگه دارد و محیط زندگی ایمنی برای شهروندانش فراهم کند. از آنجایی که استرالیا، تمرکز بالایی روی ساخت و تولید دارد، متخصصین این رشته در صورت داشتن مدرک زبان می‌توانند به ادامه حرفه‌ی مورد علاقه خود در این کشور امیدوار باشند.

زیر گروه متخصصین مهندسی لیست مشاغل استرالیا
علاوه بر متخصصین ساخت و ساز، نام رشته‌های برق، مکانیک، کشاورزی،کامپیوتر و دیگر رشته‌ه به چشم می‌خورد و مهندسین با تجربه و متخصص این گروه‌ها نیز قادر خواهند بود بر پایه تخصص و مهارتشان در این حوزه و همچنین تسلط به زبان انگلیسی، اقامت دائم گرفته و حرفه‌ی خود را در استرالیا و زیر نظر شرکت‌های بزرگتر و با حقوق بهتری ادامه دهند.

زیر گروه تکنسین‌های فنی و حرفه‌ای لیست مشاغل استرالیا
با بسته شدن مرزها در بیستم ماه مارس ۲۰۲۰، دولت استرالیا حساب ویژه‌ای روی نقش نیروهای کار ماهر برای بهبود و ترمیم اقتصاد کانادا پس از دوران شیوع کرونا باز کرده است. در این میان، تکنسین‌ها شرایط ویژه و مناسبی جهت اقامت دائم و موقت برخوردارند چرا که هر استان یا قلمرو مختلف می‌توانند نیروهای کاری مورد نیاز خود را هم به صورت مستقیم جذب کرده و به آنها اقامت دائم بدهند.

زیر گروه متخصصین بهداشت و درمان لیست مشاغل استرالیا
دولت استرالیا بعد از پاندمی کرونا روی بهبود شرایط کادر پزشکی و درمان خود تمرکز کرده و به همین دلیل پرستاران، پزشکان، محققین و متخصصین بهداشتی شانس بسیار بالاتری برای اخذ اقامت از طریق ویزای مهارتی را خواهند داشت. بعلاوه تغییرات ایجاد شده در شرایط دنیا، نشان می‌دهد که به طور کلی، جهان و مخصوصاً کشورهای پیشرفته به نیروهای متخصص بهداشت و درمان و حتی محققین این حوزه بسیار بیشتر از گذشته نیاز دارد و خواهد داشت.

چرا آگاهی از لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا در سال ۲۰۲۰ اهمیت زیادی دارد؟
متقاضیانی که تمایل به اخذ ویزای کاری استرالیا و به طور کلی کار در استرالیا دارند باید به لیست مشاغل استرالیا توجه ویژه ای داشته باشند چرا که کشور استرالیا بر اساس نیروی کاری مورد نظر خود در شهرها و ایالات مختلف به جذب نیروی ماهر اقدام می نماید. لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به شما این آگاهی را می دهد که در چه شهرهایی و چه ایالاتی به چه نیروی کاری نیاز است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت از طریق کار در استرالیا و همچنین کسب آگاهی از لیست مشاغل استرالیا با کلیه جزئیاتش می‌توانید به سایت و اینستاگرام رانیکا مراجعه کنید.

×