اخذ ویزای کشور استرالیا بدون مدرک زبان

اخذ ویزای کشور استرالیا بدون مدرک زبان

برای اخذ اکثر ویزاهای استرالیا باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید. متاسفانه داشتن مدرک زبان مانع بزرگی بر سر راه بسیاری از افرادی است که قصد اخذ اقامت در استرالیا را دارند. در این مطلب به راه های اخذ ویزای استرالیا بدون نیاز به مدرک زبان خواهیم پرداخت، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

اخذ ویزا از طریق یکی از خویشاوندان نزدیک

اگر یکی از خویشاوندان نزدیکتان مانند همسر، فرزند ، والدین و در شرایطی خاص، برادر و خواهر شما مقیم استرالیا هستند، می توانید، بدون ارائه مدرک زبان، برای اخذ ویزای استرالیا اقدام نمایید.

افرادی که خواهر یا برادری مقیم کشور استرالیا داشته باشند و مشمول قانون آخرین بازمانده شوند، برای اخذ ویزا نیاز به مدرک زبان نخواهند داشت. اگر فرد متقاضی متاهل باشد، خویشاوندان نزدیک همسر وی نیز باید مقیم استرالیا باشند.

اخذ ویزای استرالیا از طریق سرمایه گذاری

افرادی که قصد سرمایه گذاری در استرالیا را دارند، الزاما نباید مدرک زبان داشته باشند، اما اگر مدرک زبان انگلیسی داشته باشند، برایشان امتیاز محسوب خواهد شد.

اخذ ویزای استرالیا از طریق تحصیل

افرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی استرالیا را دارند، به مدرک زبان احتیاج دارند، اما سطح زبان برای این افراد به خصوص در مقاطع لیسانس به پایین بسیار ابتدایی است. در صورتی که فرد در دوره های پیش نیاز زبان در استرالیا شرکت نماید، امکان ارائه نمره آیلتس (۴.۵) برای اخذ ویزا وجود دارد.

• شرکت در آزمون PTE به جای آیلتس

آزمون آیلتس بسیار دشوار و شاید کمی غیر منصفانه باشد. به این دلیل که مهارتهای Writing و Speaking آیلتس،‌ توسط اساتید زبان و نه کامپیوتر تصحیح می شوند. مصححین نیز معمولا به طور سلیقه ای این مهارت را تصحیح می کنند. به همین دلیل بهتر است به جای آیلتس در آزمون PTE شرکت کنید.

با وجود سخت گیری های زیادی که در مورد آزمون آیلتس اعمال می شود، آزمون PTE توانسته است، جای خود را در میان متقاضیان ویزای استرالیا باز نماید، مدرک PTE برای اخذ ویزای استرالیا معتبر است.

×